UWAGA PRACA! - Nabór na stanowisko cywilne - Inspektora Zespołu Łączności i Informatyki
Komendant Powiatowy Policji w Śremie zatrudni pracownika Korpusu Służby Cywilnej na stanowisko Inspektora Zespołu Łączności i Informatyki.
OGŁOSZENIE NR 30363/2018
NAZWA I ADRES URZĘDU:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚREMIE
ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W ŚREMIE
zatrudni kandydata na stanowisko
Inspektora
Zespołu Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Śremie
(pracownika Korpusu Służby Cywilnej)
Wymiar etatu: 1,0
Miejsce wykonywania pracy : Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
- Administrowanie systemem informatycznym,
- Odbieranie poczty ze skrzynek komendanta,
- Rejestrowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- Ewidencja i nadawanie uprawnień,
- Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki,
- Wydawanie materiałów eksploatacyjnych,
- Prowadzenie i aktualizacja bazy danych systemu informatycznego „SWOP” środki trwałe,
- Utrzymanie i zapewnienie łączności radiowej i telefonicznej,
- Korzystanie z dostępnych programów informatycznych, Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP), Internet oraz oprogramowania administracyjno–biurowego Microsoft Office (Word, Excel i in.) w tym wprowadzanie danych, sporządzanie wydruków, wyciągów, pism, tworzenie nowych druków, skanowanie i wysyłka pism pocztą elektroniczną itp.,
- Pomoc przy obsłudze informatycznej i administracyjnej dla komórek organizacyjnych, kryminalnej, prewencyjnej, wspomagającej na stanowisku kierowania w charakterze operatora sprzętu informatycznego i poligraficznego znajdującego się na tym stanowisku (ksero, skaner, edytor tekstu poprzez wykonywanie kserokopii dokumentów, opracowania graficzne, tworzenie i przetwarzanie różnych dokumentów), pod katem właściwego wykorzystania systemów,
- Dbanie o powierzone mienie i wyposażenie stanowisk,
- Bieżące naprawy i serwis komputerów i urządzeń peryferyjnych,
- Organizowanie samokształcenia, uczestniczenie w kursach i szkoleniach resortowych,
w podstawowym zakresie, prowadzić instruktaż i szkolenia dla policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji, - Archiwizacja i brakowanie dokumentów znajdujących się w Zespole Łączności i Informatyki,
- Współpraca z komórkami Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu w zakresie spraw Łączności i Informatyki,
- Okresowe audyty stacji PSTD.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi programów komputerowych,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- systematyczność i odpowiedzialność,
- łatwość komunikowania się,
- umiejętność organizowania pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
- samodzielność,
- kreatywność,
- poświadczenie bezpieczeństwa.
INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
charakter pracy: biurowa, 8 godzinna, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- życiorys (winien zawierać nr PESEL) i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać w terminie 10 dni roboczych od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
INNE INFORMACJE:
- wynagrodzenie według mnożnika kwoty bazowej 1,220 ( 2 286,08 brutto + wysługa lat)
- dokumenty można składać osobiście w KPP w Śremie lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego)
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 28-15-325
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Śremie, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych osobowych : Komendant Powiatowy Policji w Śremie
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie, tel. 61 28 15 325
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
/ MW / EK /